Mailen, bellen, netwerken, etc. We kennen het allemaal. Echter, BKS Schagen Bouwkostenadvies bureau wilde wat anders en wat is er beter dan verbinding met je relaties te zoeken via sport. In dit geval fietsen, want dat is de favoriete sport van de directie van BKS Schagen.
Samen met BKS Schagen heeft Skapande Creatie & Communicatie een communicatieactie en campagne bedacht om samen met relaties te gaan fietsen en dan met name om samen een uitdaging aan te gaan. Die uitdaging werd gevonden in de Egmond-Pier-Egmond strandrace. Belangrijkste reden om zo’n uitdaging aan te gaan is om samen “iets op te bouwen”. Je spreekt elkaar in een andere omgeving, met een ander onderwerp en als je samen de uitdaging volbrengt heb je iets om op terug te vallen. I.p.v. in “pak” op kantoor of bij een borrel nu samen op het strand in een fiets-oufit. Het zorgt voor een andere verbinding.
Eerste stap was werving van relaties die de uitdaging aan wilde gaan. Nadat er genoeg relaties samen met BKS deze uitdaging wilde aangaan kon de communicatie campagne van start via o.a. social media en een blog. Geïnteresseerd in hoe het gegaan is? Klik hier of kijk eens op de website van BKS Schagen.